Zadanie „Labirynt”
Grupa 2-osobowa (wzrokowcy):
Zadanie wzrokowców było w teorii bardzo proste — ich zadaniem było wskazanie czterech przedmiotów, które zabraliśmy ze specjalnie przygotowanego pokoju, przedtem dając Kirai i Monsterowi dwie minuty na rozejrzenie się po pokoju.
Przedmioty te odgrywały kluczową rolę przy eliminowaniu strażników w labiryncie — komfort każdego z zabranych z pokoju przedmiotów był przypisany do konkretnych strażników. Aby biegacze pozbyli się strażników, wystarczyło napisać na czacie kod (czyli komfort któregoś ze schowanych mebli).
Dodatkowo, poinformowaliśmy o tym, że jeśli biegacze wyeliminują co najmniej trzech strażników (co mogą zrobić wyłącznie dzięki kodom), to Kirai i Monster otrzymają po jokerze.
Grupa 4-osobowa (hazardziści):
Zadanie dla tej grupy było trudniejsze, lecz również dawało możliwość znacznego wzbogacenia puli nagród.
Zadaniem Leafy, Lobuzisy, Primevere i Falling Star było wskazanie ile złotych monet są warte ustawione w pokoju meble. Wyzwanie odbywało się w czterech turach, w każdej z nich pojawiał się inny zestaw mebli i podczas każdej z nich hazardziści musieli podać jednogłośną odpowiedź w ciągu dwóch minut.
Odpowiedzi ocenialiśmy w następujący sposób:
- pomyłka o maksymalnie 10 G (tzw. strefa bonusu) = w labiryncie pojawiał się fotel*
- pomyłka o maksymalnie 40 G (tzw. strefa neutralna) = brak nagrody / kary
- pomyłka o ponad 40 G (tzw. strefa kary) lub brak jednogłośnej decyzji = hazardziści musieli wskazać, którego biegacza pozbawiają szansy udziału w zadaniu
* Hazardziści zostali poinformowani o ukrytym bonusie dla biegaczy: gdy co najmniej jeden biegacz usiądzie na fotelu przed dotarciem na metę, to do puli trafia dodatkowe 5 Agendolców za każdy fotel.
Wynik tej części okazał się niezbyt zadowalający.
W pierwszej i drugiej turze mebli grupa hazardzistów pomyliła się o ponad 100 G w rachunkach, dlatego też byli zmuszeni do wskazania dwóch biegaczy, których pozbawili udziału w biegu po labiryncie. Hazardziści jednogłośnie wskazali, że będą to kolejno Catch Me oraz Scandinavian.
W trzeciej i czwartej turze grupie poszło lepiej — w jednej zmieścili się w strefie neutralnej, a w drugiej udało im się pomylić o równe 10 G, co dało biegaczom fotel w labiryncie.
Grupa 6-osobowa (biegacze):
Grupa biegaczy została pomniejszona przez grupę hazardzistów o dwie osoby: Catch Me i Scandinavian, więc do zadania przystąpiła pozostała czwórka: Dzban, Stefan, Uparta i Wendy. Również dzięki hazardzistom biegacze mieli szansę na dodatkowe 5 Agendolców do puli, dzięki zdobytemu przez nich fotelowi.
Zdobyte nagrody:
- poprzez dotarcie do mety: 5 Agendolców
- poprzez eliminację strażnika: 15 Agendolców
- poprzez zajęcia krzesła z bonusem: 5 Agendolców
- razem: 25 Agendolców
Zadanie dodatkowe „Wymiana”
Rezultat zadania prezentuje poniższa tabela:
Nick | Wybrana nagroda | WYMIANA | |
---|---|---|---|
Z kim? | Na co? | ||
Catch Me | Dzban | ||
Dzban | Catch Me | ||
Falling Star | Uparta | ||
Uparta | Falling Star | ||
Leafy | Scandinavian | ||
Scandinavian | Leafy | ||
Monster | Kirai | ||
Kirai | Monster | ||
Lobuzisa | Primevere | ||
Primevere | Lobuzisa | ||
Stefan | Wendy | ||
Wendy | Stefan |
* bonus 1: typ Winiary na Agenta podczas ostatniego Testu
** bonus 2: możliwość zadania dodatkowego pytania podczas przyszłego spotkania z Agentem