Ranking uczestników

Zwycięzca „Wielki Przegrany” Agent
Falling Star Stefan Lobuzisa

Miejsce 3.: KIRAI (wyeliminowana na Etapie 10)
Miejsce 4.: DZBAN (wyeliminowana na Etapie 9)
Miejsce 5.: CATCH ME (wyeliminowany na Etapie 8)
Miejsce 6.: SCANDINAVIAN (wyeliminowana na Etapie 7)
Miejsce 7.: MONSTER (wyeliminowany na Etapie 6 — nie przystąpił do Testu)
Miejsce 8.: WENDY (wyeliminowana na Etapie 5)
Miejsce 9.: UPARTA (wyeliminowana na Etapie 4)
Miejsce 10.: LEAFY (wyeliminowana na Etapie 3)
Miejsce 11.: PRIMEVERE (wyeliminowana na Etapie 2)
Miejsce 12.: WINIARA (wyeliminowana na Etapie 1)
Miejsce 13.: ELLIE (wyeliminowana na Etapie 1 — nie przystąpiła do Testu)

Podsumowania etapów

Podsumowanie Etapu 1: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 2: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 3: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 4: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 5: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 6: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 7: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 8: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 9: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 10: KLIKNIJ

środa, 7 września 2022

Podsumowanie Etapu 2

Zadanie „Labirynt”

Grupa 2-osobowa (wzrokowcy):

Zadanie wzrokowców było w teorii bardzo proste — ich zadaniem było wskazanie czterech przedmiotów, które zabraliśmy ze specjalnie przygotowanego pokoju, przedtem dając Kirai i Monsterowi dwie minuty na rozejrzenie się po pokoju.

Przedmioty te odgrywały kluczową rolę przy eliminowaniu strażników w labiryncie — komfort każdego z zabranych z pokoju przedmiotów był przypisany do konkretnych strażników. Aby biegacze pozbyli się strażników, wystarczyło napisać na czacie kod (czyli komfort któregoś ze schowanych mebli).

Dodatkowo, poinformowaliśmy o tym, że jeśli biegacze wyeliminują co najmniej trzech strażników (co mogą zrobić wyłącznie dzięki kodom), to Kirai i Monster otrzymają po jokerze.


Grupa 4-osobowa (hazardziści):

Zadanie dla tej grupy było trudniejsze, lecz również dawało możliwość znacznego wzbogacenia puli nagród.
Zadaniem Leafy, Lobuzisy, Primevere i Falling Star było wskazanie ile złotych monet są warte ustawione w pokoju meble. Wyzwanie odbywało się w czterech turach, w każdej z nich pojawiał się inny zestaw mebli i podczas każdej z nich hazardziści musieli podać jednogłośną odpowiedź w ciągu dwóch minut.

Odpowiedzi ocenialiśmy w następujący sposób:

  • pomyłka o maksymalnie 10 G (tzw. strefa bonusu) = w labiryncie pojawiał się fotel*
  • pomyłka o maksymalnie 40 G (tzw. strefa neutralna) = brak nagrody / kary
  • pomyłka o ponad 40 G (tzw. strefa kary) lub brak jednogłośnej decyzji = hazardziści musieli wskazać, którego biegacza pozbawiają szansy udziału w zadaniu

* Hazardziści zostali poinformowani o ukrytym bonusie dla biegaczy: gdy co najmniej jeden biegacz usiądzie na fotelu przed dotarciem na metę, to do puli trafia dodatkowe 5 Agendolców za każdy fotel.

Wynik tej części okazał się niezbyt zadowalający.
W pierwszej i drugiej turze mebli grupa hazardzistów pomyliła się o ponad 100 G w rachunkach, dlatego też byli zmuszeni do wskazania dwóch biegaczy, których pozbawili udziału w biegu po labiryncie. Hazardziści jednogłośnie wskazali, że będą to kolejno Catch Me oraz Scandinavian.
W trzeciej i czwartej turze grupie poszło lepiej — w jednej zmieścili się w strefie neutralnej, a w drugiej udało im się pomylić o równe 10 G, co dało biegaczom fotel w labiryncie.


Grupa 6-osobowa (biegacze):

Grupa biegaczy została pomniejszona przez grupę hazardzistów o dwie osoby: Catch Me i Scandinavian, więc do zadania przystąpiła pozostała czwórka: Dzban, Stefan, Uparta i Wendy. Również dzięki hazardzistom biegacze mieli szansę na dodatkowe 5 Agendolców do puli, dzięki zdobytemu przez nich fotelowi.

Zdobyte nagrody:

  • poprzez dotarcie do mety: 5 Agendolców
  • poprzez eliminację strażnika: 15 Agendolców
  • poprzez zajęcia krzesła z bonusem: 5 Agendolców
  • razem: 25 Agendolców


Zadanie dodatkowe „Wymiana”

Rezultat zadania prezentuje poniższa tabela:

Nick Wybrana nagroda WYMIANA
Z kim? Na co?
Catch Me
1 joker
Dzban
bonus 2
Dzban
bonus 2**
Catch Me
1 joker
Falling Star
1 joker
Uparta
2 jokery
Uparta
2 jokery
Falling Star
1 joker
Leafy
nic
Scandinavian
klepsydra
Scandinavian
klepsydra
Leafy
nic
Monster
puzzel
Kirai
nic
Kirai
nic
Monster
puzzel
Lobuzisa
immunitet
Primevere
bonus 1
Primevere
bonus 1*
Lobuzisa
immunitet
Stefan
nic
Wendy
nic
Wendy
nic
Stefan
nic

* bonus 1: typ Winiary na Agenta podczas ostatniego Testu
** bonus 2: możliwość zadania dodatkowego pytania podczas przyszłego spotkania z Agentem