Ranking uczestników

Zwycięzca „Wielki Przegrany” Agent
Falling Star Stefan Lobuzisa

Miejsce 3.: KIRAI (wyeliminowana na Etapie 10)
Miejsce 4.: DZBAN (wyeliminowana na Etapie 9)
Miejsce 5.: CATCH ME (wyeliminowany na Etapie 8)
Miejsce 6.: SCANDINAVIAN (wyeliminowana na Etapie 7)
Miejsce 7.: MONSTER (wyeliminowany na Etapie 6 — nie przystąpił do Testu)
Miejsce 8.: WENDY (wyeliminowana na Etapie 5)
Miejsce 9.: UPARTA (wyeliminowana na Etapie 4)
Miejsce 10.: LEAFY (wyeliminowana na Etapie 3)
Miejsce 11.: PRIMEVERE (wyeliminowana na Etapie 2)
Miejsce 12.: WINIARA (wyeliminowana na Etapie 1)
Miejsce 13.: ELLIE (wyeliminowana na Etapie 1 — nie przystąpiła do Testu)

Podsumowania etapów

Podsumowanie Etapu 1: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 2: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 3: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 4: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 5: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 6: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 7: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 8: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 9: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 10: KLIKNIJ

sobota, 3 września 2022

Etap 2: Zadanie „Labirynt”

Przed rozpoczęciem zadania i opublikowaniem zasad poprosiliśmy Was o podzielenie się na trzy grupy: dwuosobową (tzw. wzrokowców), czteroosobową (tzw. hazardzistów) i sześcioosobową (tzw. biegaczy), zgodnie z opisami poniżej.

Teraz możecie poznać więcej szczegółów najnowszego zadania.


ZASADY ZADANIA:

  • W zadaniu biorą udział 3 grupy:
    • 2-osobowa — w tej grupie najlepiej sprawdzą się osoby, które są spostrzegawcze,
    • 4-osobowa — w tej grupie potrzebujemy osób, którym sprzyja szczęście w kartach,
    • 6-osobowa — w tej grupie przydadzą się osoby, które lubią biegać.
  • Główną część zadania (tytułowy labirynt) wykona grupa biegaczy (czyli 6-osobowa).
  • Zadania dla grupy 2-osobowej i 4-osobowej będą miały wpływ na to, czy grupa biegaczy będzie miała łatwiejsze (czy też trudniejsze) zadanie oraz na większą (lub mniejszą) szansę zdobycia dodatkowych nagród do puli.
  • Grupa 2-osobowa — wzrokowcy:
    • Wasze zadanie ma na celu przetestować w praktyce Waszą spostrzegawczość, bo to właśnie ona może ułatwić grę biegaczom z grupy 6-osobowej.
    • Ze względu na formę Waszego zadania nie możemy go Wam tu opisać, lecz zasady są na tyle proste, że wyjaśnimy je Wam w trakcie trwania Waszego zadania.
  • Grupa 4-osobowa — hazardziści:
    • Wasza grupa ma ten sam cel co grupa wzrokowców. Wasze szczęście może okazać się pomocne dla grupy biegaczy.
    • Podobnie jak u grupy wzrokowców, nie możemy Wam teraz przedstawić na czym będzie polegało Wasze zadanie — jego proste zasady przedstawimy Wam przed przystąpieniem do niego.
  • Grupa 6-osobowa — biegacze:
    • Waszym zadaniem będzie przejście labiryntu z dywanów, który ciągnie się przez kilka pokoi.
    • Każdego pokoju będzie pilnował strażnik, który będzie chciał Wam to utrudnić. Gdy strażnikowi uda się „przeniknąć” przez któregoś biegacza, oznacza to koniec wyścigu dla tej osoby.
    • Aby nie było zbyt trudno, będziecie mieli możliwość wyeliminowania każdego ze strażników — o tym, jak to zrobić dowiecie się w trakcie wykonywania zadania.
    • Nagroda za zadanie zależy od liczby biegaczy, którzy dotrą na metę, a także od pewnych bonusów, o których możecie dowiedzieć się w trakcie gry.

NAGRODY:
  • Za każdego biegacza, który dotrze na metę do puli trafia 5 Agendolców.
  • Pulę zwiększyć mogą także bonusy, jeśli biegacze dowiedzą się o nich w trakcie gry.