Przed rozpoczęciem zadania i opublikowaniem zasad poprosiliśmy Was o podzielenie się na trzy grupy: dwuosobową (tzw. wzrokowców), czteroosobową (tzw. hazardzistów) i sześcioosobową (tzw. biegaczy), zgodnie z opisami poniżej.
Teraz możecie poznać więcej szczegółów najnowszego zadania.
ZASADY ZADANIA:
- W zadaniu biorą udział 3 grupy:
- 2-osobowa — w tej grupie najlepiej sprawdzą się osoby, które są spostrzegawcze,
- 4-osobowa — w tej grupie potrzebujemy osób, którym sprzyja szczęście w kartach,
- 6-osobowa — w tej grupie przydadzą się osoby, które lubią biegać.
- Główną część zadania (tytułowy labirynt) wykona grupa biegaczy (czyli 6-osobowa).
- Zadania dla grupy 2-osobowej i 4-osobowej będą miały wpływ na to, czy grupa biegaczy będzie miała łatwiejsze (czy też trudniejsze) zadanie oraz na większą (lub mniejszą) szansę zdobycia dodatkowych nagród do puli.
- Grupa 2-osobowa — wzrokowcy:
- Wasze zadanie ma na celu przetestować w praktyce Waszą spostrzegawczość, bo to właśnie ona może ułatwić grę biegaczom z grupy 6-osobowej.
- Ze względu na formę Waszego zadania nie możemy go Wam tu opisać, lecz zasady są na tyle proste, że wyjaśnimy je Wam w trakcie trwania Waszego zadania.
- Grupa 4-osobowa — hazardziści:
- Wasza grupa ma ten sam cel co grupa wzrokowców. Wasze szczęście może okazać się pomocne dla grupy biegaczy.
- Podobnie jak u grupy wzrokowców, nie możemy Wam teraz przedstawić na czym będzie polegało Wasze zadanie — jego proste zasady przedstawimy Wam przed przystąpieniem do niego.
- Grupa 6-osobowa — biegacze:
- Waszym zadaniem będzie przejście labiryntu z dywanów, który ciągnie się przez kilka pokoi.
- Każdego pokoju będzie pilnował strażnik, który będzie chciał Wam to utrudnić. Gdy strażnikowi uda się „przeniknąć” przez któregoś biegacza, oznacza to koniec wyścigu dla tej osoby.
- Aby nie było zbyt trudno, będziecie mieli możliwość wyeliminowania każdego ze strażników — o tym, jak to zrobić dowiecie się w trakcie wykonywania zadania.
- Nagroda za zadanie zależy od liczby biegaczy, którzy dotrą na metę, a także od pewnych bonusów, o których możecie dowiedzieć się w trakcie gry.
NAGRODY:
- Za każdego biegacza, który dotrze na metę do puli trafia 5 Agendolców.
- Pulę zwiększyć mogą także bonusy, jeśli biegacze dowiedzą się o nich w trakcie gry.