W tym zadaniu cele są dwa: uniemożliwić innym graczom odkrycie swojej własnej tożsamości i skutecznie doprowadzić do zdemaskowania pozostałych osób. Zwyciężą uczestnicy, którym najdłużej uda się pozostać nierozpoznanymi.
ZASADY ZADANIA DODATKOWEGO:
- Przed rozpoczęciem gry każdy z uczestników otrzyma login i hasło do fejkowych kont na MyGames. W takim razie cała gra nie będzie się odbywać na Waszym głównych kontach.
- Zadanie jest podzielone na rundy, których liczba może być różna w zależności od przebiegu gry. Minimalnie będzie ich siedem.
- W każdej rundzie zostanie zadane jedno pytanie wymagające dłuższej lub krótkiej odpowiedzi. Wszyscy uczestnicy muszą odpowiadać zgodnie z prawdą. Przyłapanie na kłamstwie za pierwszym razem wiąże się z ostrzeżeniem, a za drugim razem będzie oznaczało wykluczenie z dalszej rywalizacji w zadaniu.
- Kiedy wszyscy uczestnicy odpowiedzą na zadane pytanie, nastąpi faza głosowania. Jeszcze przed jej rozpoczęciem zostanie wytypowana 1 osoba, której tożsamość będzie sprawdzana. Wyboru będą dokonywać gracze w kolejności zgodnej z rankingiem zaufania (tzn. w 1. rundzie będzie to Catch Me, w 2. Dzban i tak dalej). Oczywiście wybór odbywać się będzie w prywatnych wiadomościach na Discordzie. Następnie wszyscy gracze głosują (również w prywatnych wiadomościach na Discordzie), jaka według nich jest tożsamość wytypowanej osoby. Jeśli większość głosów wskaże poprawnie, uczestnik odpada z wyzwania.
Przykład: Gracz A typuje gracza B i rozpoczyna się głosowanie dotyczące tożsamości gracza B. Jeśli większość głosów poprawnie wskaże tożsamość gracza B, odpada on z gry. - Po eliminacji gracze mogą zostać i obserwować dalszy przebieg gry.
- Zadanie kończy się z chwilą, gdy w grze pozostanie 2 graczy.
NAGRODY:
- 1. miejsce (zajmą je dwie osoby) – 1 puzzel (inny dla każdej z 2 osób) i 1 joker
- 2. miejsce – 1 joker
Pozostałe 6 osób nie otrzyma żadnej nagrody.