Tym razem zmierzycie się z wyzwaniem wzorowanym na telewizyjnym teleturnieju. Zwycięzca będzie mógł liczyć na dodatkową nagrodę, o ile wygra Agenta.
ZASADY ZADANIA DODATKOWEGO:
- W celu wykonania zadania uczestnicy będą musieli dobrać się w pary.
- W pierwszej fazie gry drużyny zmierzą się z 6 pytaniami, na które przypada po 5 różnych odpowiedzi punktowanych w zależności od ich popularności.
- Na samym początku każdej rundy jeden uczestnik pierwszej drużyny rywalizuje z jednym uczestnikiem drugiej drużyny. Para gracza, który jako pierwszy udzielił poprawnej odpowiedzi otrzymuje szansę dalszego odpowiadania aż do momentu utraty dwóch szans lub odgadnięcia wszystkich pięciu opcji.
- Utrata szans jest powodowana przez udzielenie niepoprawnej odpowiedzi lub przekroczenie czasu, który wynosi 10 sekund.
- Z chwilą, gdy dana drużyna utraci wszystkie swoje szanse, dalsza możliwość odpowiadania przechodzi na konto przeciwników. W przeciwieństwie do oryginalnej formuły programu pierwsza drużyna permanentnie zachowuje zyskane punkty i przeciwnicy nie mają opcji ich odebrania, a jedynie zdobycia własnych punktów poprzez dalsze odpowiadanie. Jeśli druga drużyna również utraci swoje dwie szanse, dana runda dobiega końca.
- W każdej rundzie można zdobyć maksymalnie 15 punktów. Najlepsza odpowiedź jest warta 5 punktów, a każda kolejna o 1 mniej aż do ostatniego wariantu za 1 punkt.
- Po zakończeniu wszystkich 6 tur, gracze drużyny z wyższym wynikiem przechodzą do drugiej fazy gry, w której zagrają przeciwko sobie.
- Na drugą fazę gry składają się 3 pytania, na które przypadają po 3 różne odpowiedzi. Cały przebieg gry pozostaje prawie taki sam — jedyną różnicę stanowi zmniejszenie liczby szans do jednej.
- W drugiej fazie zasada punktowania jest podobna, z tą różnicą, że najlepsza odpowiedź gwarantuje 3 punkty zamiast 5.
- Całe wyzwanie wygrywa uczestnik, który w drugiej fazie gry uzyska więcej punktów.
NAGRODY:
- Zwycięzca zadania otrzyma kupon na 60 Agendolców, który będzie mógł zrealizować, jeśli zostanie zwycięzcą Agenta.