Jak wiele jesteście w stanie poświęcić dla przedmiotów dodatkowych? Dowiemy się tego podczas najbliższego zadania. W tym przypadku możecie również się spodziewać kar i w celu uniknięcia tych najbardziej brutalnych pomocna (lub wręcz przeciwnie) będzie komunikacja, której wciąż Wam brakuje.
ZASADY ZADANIA DODATKOWEGO:
- Każdy z uczestników otrzyma jedno wyzwanie do wykonania polegające właśnie na poświęceniu czegoś lub kogoś kosztem zwycięstwa. Zostały one rozdzielone przez Agenta tak, aby dla każdego stanowiły one wyzwanie.
- Tabela poniżej prezentuje poszczególnych graczy z przypisanymi do nich zadaniami.
Nick | Wyzwanie do wykonania |
---|---|
wydaj minimum połowę posiadanego przez Ciebie S i minimum połowę posiadanego przez Ciebie G | |
spraw, aby w Twoim inwentarzu w zakładce Rzeczy pozostała jedynie jedna sztuka dowolnego przedmiotu w każdej z kategorii (o ile to możliwe) | |
usuń z MyGames tylu znajomych, abyś miała ich 250 lub mniej | |
spraw, aby każdy element Twojego wyglądu był za S | |
usuń wszystkich swoich przyjaciół | |
usuń (o ile to możliwe) wszystkie meble z każdego pokoju w Twoim mieszkaniu |
- Catch Me: Aby zadanie zostało zaliczone, musisz nagrać film, na którym będzie widoczny stan konta po wykonaniu zadania i dowód na co wydałeś S i G. Z Twojego konta musi zniknąć minimum 50% srebrnych monet i minimum 50% złotych monet. Rezultat porównamy ze screenem stanu konta przesłanym przed opublikowaniem tego zadania.
- Dzban: Aby zadanie zostało zaliczone, musisz pokazać, że w każdej z kategorii (oprócz kategorii Zawody, Smartfon i Obrączki) jest po jednej sztuce dowolnego przedmiotu (np. że w zakładce Psikusy masz tylko jedną bombę (i nic więcej!), a w zakładce Napoje jedynie jedną kawę (i nic więcej!)). Dowodem wykonania zadania musi być film, na którym pokazujesz każdą z zakładek.
- Falling Star: Aby Twoje zadanie zostało uznane za wykonane poprawnie, musisz żmudnie, osoba po osobie, usuwać wybranych przez siebie znajomych na swoim koncie na MyGames tak, aby zostało Ci ich maksymalnie 250. Poprawność wykonania zadania zweryfikujemy, sprawdzając liczbę Twoich znajomych na MyGames.
- Kirai: Jako elementy Twojego wyglądu uznajemy oczy, usta, fryzurę, jakikolwiek makijaż, piercing oraz ubranie. Aby zadanie zostało uznane za poprawne, musisz pokazać się w grze jednemu z prowadzących.
- Lobuzisa: Aby zadanie zostało uznane za wykonane poprawnie, musisz nagrać film, na którym widoczna będzie pusta zakładka z przyjaciółmi w grze.
- Stefan: Aby zadanie zostało zaliczone, jeden z prowadzących musi sprawdzić czy wszystkie pokoje w Twoim mieszkaniu są puste. Nie bierzemy pod uwagę tapet i podłóg (tzn. nie musisz ich zmieniać na domyślne niebieskie tapety) oraz nie bierzemy pod uwagę mebli, których nie da się usunąć z pokoju (np. w pokojach eventowych).
- Zadanie obejmuje kary zależne od ilości osób, które wykonały swoje wyzwanie.
Liczba osób, które wykonały zadanie | Kara |
---|---|
na najbliższej eliminacji odpadną dwie osoby | |
z puli nagród zostaje odjęte 30 Agendolców | |
drogą tajnego głosowania* decydujecie komu zostanie dodane 10 minut do czasu rozwiązywania najbliższego Testu | |
drogą tajnego głosowania* decydujecie komu zostanie odjęty 1 punkt na najbliższym Teście | |
każdy traci wszystkie zdobyte do tej pory jokery, klepsydry i immunitety | |
jedyna osoba, która nie wykonała zadania traci możliwość użycia jokerów, klepsydry i immunitetu podczas najbliższego Testu | |
każdy traci po jednym jokerze |
- Czas na wykonanie zadań wynosi 72 godziny.
NAGRODY:
- Uczestnikom zostały przydzielone losowo różne nagrody. Wśród nich znajdują się:
- 1 joker,
- 2 jokery,
- bonus I: dostajesz losowy puzzel wskazanej osoby (jeśli osoba ta nie ma puzzla, bonus przepada),
- bonus II: wskazówka dotycząca puzzli,
- bonus III: odpowiedź na pytanie czy posiadacz bonusu poprawnie odpowiedział na pytanie Kto jest Agentem? na ostatnim Teście,
- nic (tj. jedna osoba nie będzie miała przypisanej żadnej nagrody).
- Przypisane do Was nagrody poznacie po zakończeniu zadania. Oczywiście nagrodę zdobędą osoby, które wykonają poprawnie swoje zadanie.