Ranking uczestników

Zwycięzca „Wielki Przegrany” Agent
Falling Star Stefan Lobuzisa

Miejsce 3.: KIRAI (wyeliminowana na Etapie 10)
Miejsce 4.: DZBAN (wyeliminowana na Etapie 9)
Miejsce 5.: CATCH ME (wyeliminowany na Etapie 8)
Miejsce 6.: SCANDINAVIAN (wyeliminowana na Etapie 7)
Miejsce 7.: MONSTER (wyeliminowany na Etapie 6 — nie przystąpił do Testu)
Miejsce 8.: WENDY (wyeliminowana na Etapie 5)
Miejsce 9.: UPARTA (wyeliminowana na Etapie 4)
Miejsce 10.: LEAFY (wyeliminowana na Etapie 3)
Miejsce 11.: PRIMEVERE (wyeliminowana na Etapie 2)
Miejsce 12.: WINIARA (wyeliminowana na Etapie 1)
Miejsce 13.: ELLIE (wyeliminowana na Etapie 1 — nie przystąpiła do Testu)

Podsumowania etapów

Podsumowanie Etapu 1: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 2: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 3: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 4: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 5: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 6: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 7: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 8: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 9: KLIKNIJ
Podsumowanie Etapu 10: KLIKNIJ

środa, 12 października 2022

Etap 6: Zadanie dodatkowe „Pole minowe”

Podczas tego zadania będziecie mieli szansę sporo zyskać, ale pod warunkiem, że skutecznie będziecie unikać kar. Jeśli podejdziecie do wyzwania z logiczną taktyką, zdołacie zyskać sporą przewagę nad pozostałymi graczami. 


ZASADY ZADANIA DODATKOWEGO:

  • Tytułowe pole minowe składa się z 16 pól, na których rozłożone są różne nagrody oraz kary (patrz grafika niżej). 
  • Głównym celem zadania jest pełne otoczenie dywanu (tzn. ustawienie 4 półek po każdej stronie, tak jak przy dywanie nr 16 na grafice) powodujące zebranie rzeczy znajdującej w środku.
  • Zawartość otoczonego dywanu otrzymuje oczywiście osoba, której ruch spowoduje otoczenie dywanu z czterech stron. Jeśli zdarzy się tak, że jednym ruchem uczestnik otoczy więcej niż jeden dywan, to zgarnia on nagrody i kary ze wszystkich otoczonych tym ruchem dywanów.
  • Zgodnie z ustaloną przed rozpoczęciem zadania kolejnością będziecie decydować, w którym miejscu na planszy położycie półkę. Każdy gracz w czasie jednej tury może położyć tylko jedną półkę.

  • Na dywanach będą ustawione przedmioty — każdy z nich będzie symbolizował inną nagrodę / karę (patrz sekcja Nagrody i kary).
  • Ze względu na brak miejsca w pokoju, wskazywanie miejsca, w którym ma zostać postawiona półka będzie się odbywać zgodnie z poniższym oznaczeniem (patrz grafika wyżej):
    • najpierw numer dywanu (liczba od 1 do 16),
    • następnie jedna z liter: A, B, C lub D, gdzie
      A — lewa strona dywanu,
      B — górna strona dywanu,
      C — prawa strona dywanu,
      D — dolna strona dywanu.
  • Przykładowo, miejsce oznaczone na powyższej grafice czerwonym krzyżykiem zgodnie z oznaczeniem można zapisać jako 5C (prawa strona dywanu nr 5) lub 6A (lewa strona dywanu nr 6), a miejsce oznaczone niebieskim krzyżykiem to 3D (dolna część dywanu nr 3) lub 7B (górna część dywanu nr 7).

NAGRODY I KARY:

Każdy rodzaj przedmiotu na dywanie odpowiada innej nagrodzie lub karze zgodnie z poniższą tabelą:

Przedmiot Nagroda / kara przypisana do przedmiotu
możesz wyeliminować dowolnego uczestnika z dalszego udziału w zadaniu
(ostatni taki kwiat na planszy umożliwia wyeliminowanie dwóch uczestników)
otrzymujesz 1 jokera
otrzymujesz 2 jokery
odejmujemy Ci 1 punkt od wyniku na najbliższym Teście
do puli nagród trafia 25 Agendolców
tracicie 50 Agendolców z puli nagród
otrzymujesz puzzla
otrzymujesz immunitet